28. června 2015
Těchhle pár drobných akcí dokáže, že se budete cítit mnohem líp (a ani nemusíte vstávat v šest ráno a uběhnout šest kilometrů). Vyzkoušela Sabrina Karasová.
1 / 3

1. Každý den vyhoďte jednu věc, kterou nepotřebujete
Nebo ji zrecyklujte, věnujte, dejte na charitu. Bude se vám žít líp. Fakt. Tip: restartshop.cz. Pomáhají mladým.

2. Nejezděte na Bali se sexuálním loudilem
Ano, je to Bali. Ale ano, on je jen sexuální loudil. Copak si vás může jakýkoliv chlap koupit? Už tam se budete cítit celá otrávená nebo dokonce zneužitá.

3. Nechte si uvařit
Když už jste ten typ, co své špatné nálady zajídá, tak vězte, že ani to jídlo nesmí být nudné, pusté a smutné, nebo vám ještě ten pocit osamění nebo odmítnutí prohloubí. Místo toho si nechte uvařit svou oblíbenou krmi od někoho, koho máte ráda a kdo má rád vás. Maminka? Rizoto? Nebo si aspoň nechte poslat recept a uvařte si sama. To vás z depky spolehlivě dostane.

4. Těžké úkoly zlikvidujte po ránu
Odsouváte obtížnou záležitost, až na ni budete mít víc sil? Chyba! Když náročnou povinnost smetete ze stolu hned dopoledne, nebude vám myšlenka na ni odsávat mentální energii po zbytek dne.

5. Pořiďte si sklenici na drobné
Jojo. Jak jednoduché. Ale jak účinné! Každý večer do sklenice vysypte všechno kovové z peněženky – a máte jednu dovolenou za rok skoro zadarmo. Nebo aspoň dost velké kapesné s sebou.

6. Cucejte mentolku
Studie ukazují, že cukr (a teď máme na mysli cukr, ne umělá sladidla z dietních limonád) vám dočasně zesílí vůli. Zkuste tenhle trik, než se pustíte do těžkého úkolu. (Ne, tohle není omluva pro to, abyste se přejídala dorty!)

7. Sepište si seznam knížek,…
… které si chcete jednou přečíst. Ke každé položce připište, co ta knížka umí. Třeba: Tajný deník Adriana Molea – zvedne mi náladu!

Pokračování na další straně!

1 / 3