1. ALOve
Česká klenotnická značka si na podzim připravila osm nových kolekcí. Kolekce DARLINGS je plná rozkošných zvířátek, kterým nedokážete říct ne, například pes – symbolizující přátelství, věrnost a ochranu.
Máte raději minimalistické šperky? ALOve DOTS pro vás bude jako stvořená, zdobí ji drahé kameny a diamanty. Každý z nás v něco věří, a proto je tu kolekce ALOve MAKE A WISH, vytvořená pro každého, kdo věří v sílu jedinečných symbolů (čtyřlístek, poštovní obálka...).
2. s.Oliver
Podzimní a zimní trendy dámské a pánské kolekce najdete u německé značky s.Oliver jak na webových stránkách tak i v kamenných obchodech. Vybírat můžete z široké škály kabátů, prošívaných bund, ale i outfitů do práce nebo šik doplňků.
3. Hennessy Very Special
Potěšte svého přítele, tatínka, bratra či kamaráda! Představujeme vám novou limitovanou edici láhve, kterou navrhl portugalský streetartový umělec Alexandre Farto, tvořící pod pseudonymem Vhils. Tvorba streetartového umělce je silně inspirovaná ulicí a proměnami města v čase. Umělce s koňakem Hennessy spojuje proces výroby, který trvá hodně dlouho, rovněž tak vášeň i energie vložená do neustálého objevování dokonalé podoby a chuti.
4. Louis Vuitton
Cestování je stálé téma v srdci značky Louis Vuitton – již od jejích začátků. A proto nepřekvapí, že se tento motiv objevuje i jako inspirace vonných kreací této značky. Mistr parfumér Jacques Cavallier Belletrud nejpreve vytvořil dámskou kolekci parfémů, poté pánskou a nyní z jeho tvorby přichází čtyři vonné svíčky. V prodeji od poloviny října ve vybraných obchodech Louis Vuitton a na webových stránkách.
5. Lush
Oslavte svátek Halloween i ve vaší koupelně! Oblíbený obchod LUSH s čerstvou, ručně vyráběnou kosmetikou si pro vás nachystal jak koupelové bomby, tak i pěny. Užijte si oranžovou koupel s Eyeball bombou, s příjemnou vůní růže, levandule a pomeranče. Nebaví vás obyčejná bílá pěna? Pak musíte vyzkoušet Bewitched pěnu, vaše voda totiž bude obarvena černou barvou.
6.
Parfém La vie est belle asi nemusíme představovat, nejde o žádnou novinku. Ale společnost Lancôme představila nový videomanifest La vie est belle: štěstí je největší, když se o něj člověk podělí, samozřejmě v hlavní roli s krásnou herečkou Julií Roberts. La vie est belle znamená možnost volby. Volby žít si po svém a naplnit svůj život krásou. Lahvička vůně je navržena podle nápadu Armanda Petitjeana z roku 1949, má v křišťálu zachycovat ženský úsměv.