4. října 2017
I po čtyřicítce chceme mít postavu, které nic nechybí ani na ní nic nepřebývá. Připravili jsme proto pro vás sestavu účinných cviků. Máte (půl)hodinku volna? Pusťte se do cvičení!
1 / 3

V aktuálním vydání Ženy a život najdete podrobný návod na kruhový trénink složený z 12 cviků, který pro vás připravila cvičitelka Dáša Pištorová (42), www.dasa-cviceni.cz.

Každý cvik cvičte 60 –75 sekund, celou sérii 12 cviků opakujte 2– 4krát. Cviky jsou voleny tak, aby se při posilování problematických partií současně spalovaly tuky.

Vyzkoušejte aspoň některé z nich.

Boční prkno

U tohoto cviku je maximálně důležité správné provedení. Tělo musí být co nejvíc v rovině – hýždě nenechte klesat k zemi ani je nevystrkujte vzhůru, břicho držte vtažené. U začátečníků stačí výdrž v pozici, pokročilí přitahují koleno za současného sbalení trupu.
Tip: Prkno neboli plank či vzpor patří k nejúčinnějším cvikům na posílení celého těla. Náročná a účinná je i pouhá výdrž v pozici – a to nejen bokem o jednu paži, ale i vzpor na obou předloktích či natažených pažích.

1 / 3