17. července 2017
 | 
Foto: Shutterstock
Máte dovolenou teprve před sebou, nebo vás čeká party a chcete si obléct šaty „na tělo“?  Poradíme triky, kterými na tyto okamžiky připravíte i své břicho!
1 / 3

Pokud vám někdo slibuje, že po několikadenním držení zázračné diety výrazně zhubnete, tak kecá. Na druhou stranu, pokud za měsíc či týden odjíždíte na dovolenou, nebo vás čeká mejdan, na který si prostě absolutně nutně musíte vzít ty přiléhavé minišaty, situace není beznadějná. O několik centimetrů v pase můžete zeštíhlit tím, že zbavíte své tělo přebytečné vody nebo si poradíte s nadýmáním. Nečekejte, že pomocí těchto triků dlouhodobě zhubnete, ale jako jakási první a poslední pomoc se vám mohou hodit – a třeba vás i nastartovat a motivovat při snaze o opravdové a trvalé hubnutí.

Když máte 1 měsíc

➜ Upravte jídelníček

Zařaďte do něj dostatek vlákniny. Je jedním z nej­efektivnějších způsobů, jak stravováním podpořit ploché břicho. Kromě ovoce a zeleniny ji najdete ještě v luštěninách a celozrnných výrobcích. V hubnutí vám pomohou i omega-3 mastné kyseliny (najdete je například v rybách či oříšcích), které zlepšují metabolismus, pomáhají účinnému odbourávání tuků a snižují chutě na sladké.

➜ Cvičte kardio

Pro běh, rychlou chůzi, jízdu na kole nebo jinou aerobní aktivitu zjistíte ideální tepovou frekvenci tak, že od 220 odečtete svůj věk. Z čísla, které vám vyjde, vypočtěte potom 55–65%. Při takové tepové frekvenci se tuků zbavujete nejlépe.

Čtěte také: 3 osvědčené triky na zpevnění břicha

➜ Zpevněte střed těla

Ideálně byste měla svůj hluboký stabilizační systém posilovat dvakrát až třikrát týdně. Získáte tak mnohem lepší držení těla a plošší břicho.

A co když máte jenom jeden týden? Pokračujte ve čtení

1 / 3