20. září 2017
Tradiční finský výrobce dětského funkčního oblečení Reima chce rozhýbat děti z celého světa. Z každé z 15 zúčastněných zemí pak vybere jednu rodinu, která se vydá na dobrodružnou výpravu do magického finského Laponska! A třeba to budete právě vy!

„Každý rodič chce, aby jeho děti vyrůstaly zdravě. K tomu musíme dětem zajistit dostatek příležitostí k aktivnímu pohybu a volné hře – ostatně, mají na to nárok,“ říká výkonná ředitelka společnosti Reima Elina Björklund, která je zároveň matkou tří aktivních dětí.
Aby rodiče i děti inspirovala k aktivitě, vyhlašuje Reima výzvu #millionhoursofjoy. Jejím cílem je vyzvat děti z celého světa, aby se společně pohybovaly venku o milion hodin déle, než je běžné. Čtyřměsíční kampaň poběží v 15 zemích: Finsku, Švédsku, Norsku, Dánsku, Velké Británii, Německu, Rakousku, Polsku, Estonsku, České republice, Švýcarsku, USA, Kanadě, Rusku a Číně.

Jak na to?

1. Pravidla soutěže jsou jednoduchá. Rodiče budou zaznamenávat denní aktivity svých dětí buď ZDE, nebo prostřednictvím příspěvků na sociálních médiích s uvedením hashtagu #millionhoursofjoy.
2. Uživatelé speciálního senzoru aktivity ReimaGO mohou snadno přidat své aktivní hodiny do kampaně využitím stejnojmenné bezplatné aplikace.
3. Všichni soutěžící se zúčastní každý týden losování o hodnotné ceny (sensory ReimaGO, outdoorové oblečení Reima nebo sportovní náčiní) a hlavní výhrou bude výlet na Reima Kidventure activity v magickém finském Laponsku v březnu 2018. Z každého státu bude vylosována jedna rodina, která se zúčastní výletu a zažije arktické aktivity, jako jsou setkání se sobem, jízda v saních tažených psy husky, sjezdové lyžování a mnoho dalších.
Protože Reima spolupracuje s mnoha neziskovými organizacemi, které nabízejí příležitosti pro aktivní hru dětí a zlepšují jejich životní styl, bude se moci kampaně zúčastnit více dětí právě díky akcím, které zmíněné charitativní organizace připravují.

Speciální senzor motivuje děti k pohybu

Reima chce inspirovat rodiny k tomu, aby spolu objevovaly radost z pohybu. Minulý rok tak firma Reima vyvinula koncept ReimaGO. Skládá se z nositelného senzoru, který měří fyzickou aktivitu dětí, a bezplatné hravé aplikace (ke stažení je na App Store a Google Play), jež je motivuje, aby se hýbaly. Náramek ReimaGO je v prodeji na www.skibi.cz.