3. února 2018
Jak co nejefektivněji zregenerovat tělo i mysl, ochránit se a zasršet spokojeností? Odpovědi najdete tady.

Otužte se!

Vitaminy, zázvor, pilulky. Chcete posílit imunitu něčím dalším? Vyzkoušejte zimní plavání. Začněte studenou sprchou nebo vlezte po saunování do venkovního bazénu s ledovou vodou. Potom se už můžete ponořit po kolena do potoka ve ztichlém lese. Zvyknete si na prvotní svíravý pocit při vstupu do vody a následné ledové pohlazení, které je na kůži stejně příjemné jako pálení papričky v thajském jídle. Zimní plavání posílí vaši zdatnost a pevnou vůli, ale především vás ochrání před častými nachlazením. Co víc, získáte lepší termoregulaci! Pro inspiraci si pusťte film Bába z ledu nebo zabruste na stránky otuzilci-praha.cz.

Máte si dávat pozor na veřejném WC?

Taky se před každým usednutím na prkénko veřejného záchodu měníte v úklidovou službu? Jestliže vypadá toaleta čistě, můžete být v klidu. Vaše kůže totiž za normálních okolností funguje jako ochranná bariéra, a pokud zrovna nemáte na těle žádné oděrky, bakterie nemají šanci. O to víc však věnujte pozornost svým rukám a hlídejte si, aby vám špína neuvízla za nehty. Odsud se pak může dostat do oka a způsobit třeba zánět spojivek!

Doplňte tělu teplo a světlo

Lady Gaga, Bella Hadid nebo Gwyneth Paltrow, všechny tyhle hvězdy se oddávají infrasaunování, a to nejen na Instagramu. Proč se vyplatí trendu podlehnout? „Třicet až šedesát minut v třicetistupňovém teple prohřeje tělo, klouby a zbaví vás bolesti nebo stresu. Jde o lehkou verzi saunování, které se hodí pro těhotné i ženy, jež mají potíže se štítnou žlázou nebo dýcháním,“ vysvětluje endokrinoložka Hana Munteanu, http://www.endomunteanu.cz/. TIP: Tuhle seanci, při které se nahřejete a ještě vypustíte toxiny z těla, si dopřávejte klidně dvakrát týdně, třeba tady: cordeus.cz