21. října 2018
Dopředu víte, že vás čeká hodně náročný den? Máme pro vás tipy, jak vše přežít ve větším klidu a v pohodě.

Ráno nastartujte sprchou

Voda má terapeutické a uklidňující účinky. Ráno se proto proberte ve sprše a nalaďte se tak na nový den. Vsaďte na aromaterapii – vybírejte si sprchové gely s osvěžující vůní citrusů nebo bylin. Okamžitě vás nakopnou!

Snídejte!

Že na to nemáte čas? Jenže při stresu tělo obzvlášť potřebuje z čeho brát energii. Když se ráno nenajíte, budete hned unavená. Velmi rychlou a dobrou snídaní jsou instantní vločkové kaše nebo nám moc chutnají ty proteinové. Stačí jen zamíchat s teplou vodou a posypat čerstvým ovocem!

Zkuste matcha doping

Káva na energii pomůže, ale jen na chvilku. Velmi účinným „nakopávačem„ je rozemletý zelený matcha čaj. Má ale zvláštní chuť, která ne každému musí vyhovovat. My si proto matchu mícháme s ovocnými šťávami nebo zbožňujeme úžasné matcha latté. Doporučujeme ale pít nejpozději do brzkého odpoledne, abyste pak spala.

Čtěte také: 11 věcí, co dělá čaj Matcha tak výjimečným?

Pracujte s dechem

Nic tak nedokáže tělo nabudit, jako správné dýchání. Pokud toho máte už nad hlavu, zkuste jednoduché dechové cvičení. Stačí si jen sednout a hluboce a dlouze se nadechovat nosem, od břicha nahoru, až ke klíční kosti a pak vzduch vydechnout ústy. Několikrát za sebou a uvidíte, jak to pomůže.