15. června 2018
Tak jako u každého jiného cvičení hodně záleží na trenérce. Když vám nesedne, cvičení vás nikdy nechytne, byť by bylo sebeúčinnější. Takže dobře vybírejte a pak se do pilates pusťte naplno!

Pilates zažívá v posledních letech obrovský „boom“. Cvičí ho všichni a vy byste mu měla dát taky šanci!

KDE SE VZAL: Tato původně rehabilitační metoda, kterou vyvinul už počátkem minulého století Němec Joseph Pilates, klade důraz na propojení těla a mysli – Pilates do svých sestav převzal prvky jógy, taiči, bojových umění, tance i gymnastiky a přizpůsobil je tak, aby vytvářely celek.

JAK ČASTO CVIČIT: Pravidelné cvičení je základ. Optimálně byste měli cvičit dvakrát týdně. Lépe byste se měla cítit již po deseti lekcích, po třiceti si změny vaší postavy všimne i okolí.

DRUHY CVIČENÍ: Pilates můžete cvičit klasicky na podložce, ale nejpopulárnějším pilatesovým přístrojem je reformer. Nápad na jeho zkonstruování vznikl zřejmě v souvislosti s experimentováním s cvičením na kovové posteli.

VÝHODY: Všechny pohyby vycházejí z břišních svalů a svalů spodních zad. Ačkoli jde o velmi pomalé pohyby, je cvičení intenzivní.

ZAMĚŘENO NA: Vybudujete si dlouhé štíhlé svaly a pomůže vám zbavit se tukových polštářků a zpevnit problematickou střední část těla.

KAM ZAJÍT: Aktuálně jsme vyzkoušely pilates s trenérkou Renatou Chybovou ve studiu Dance Perfect. Byly jsme nadšené a můžeme vřele doporučit. Nudit se určitě nebudete!