Barbie spouští celosvětovou kampaň na podporu šikovných dívek – projekt Dream Gap. Snaží se ukázat, že dívky v sobě mají neomezený potenciál!
O jaké akce v rámci projektu půjde?
• Barbie jako vzor dívek – nechybí naučné sekce a edukativní témata.
• Vytváření hraček, které budou dívkám podporou ve hře, ve které si budou plnit své sny. Barbie začala kampaní Inspiring Woman (Světoznámé ženy), pokračovala představením panenek v neobvyklých ženských rolích a dále hodlá pokračovat v podpoře dívčí představivosti, sebevyjádření a objevování.
• Představovaní dalších dívčích vzorů – každý rok uvede společnost Mattel na celosvětový trh alespoň 10 panenek představujících světoznámé ženy, které ve svém životě něco dokázaly. To, že říkáme, že dívky mohou být, čím chtějí, je pouze začátek. Ve skutečnosti je podstatné to, že dívky opravdu dělají, co chtějí.
Jen výjimečné ženy, které inspirovaly a inspirují následující generace holčiček, jsou oceněny „vlastní panenkou“ – modelka větších velikostí Ashley Graham, Patty Jenkins, první žena točící filmy s milionovými rozpočty, nebo italská fotbalistka Sara Gama. A letos k nim přibyla šampionka zimních sportů Ester Ledecká!