6. prosince 2018
Minerální látky, vitaminy, zdravé tuky s nenasycenými mastnými kyselinami, bílkoviny… to vše v jedné pochoutce? Žádná nová výživová vychytávka, ale oříšky všech různých druhů!

Ořechy jsou úžasným výtvorem přírody, který se hodí do dietních plánů. Pochutnat si můžeme na celých plodech, ale také na oříškových moukách. Ty se výborně hodí na přípravu všemožných dezertů, na ozdobu snídaně nebo třeba na ozdobení zmrzlinového poháru.

Pokud sportujete nebo se snažíte ve svém vyváženém jídelníčku navýšit bílkoviny, jsou ořechy ideální volbou. Ořechy perfektně sedí do dietních plánů a napomáhají správnému fungování těla. Jejich denní doporučené množství pro dospělého člověka představují jedna až dvě hrsti. Vedle schroupání celých oříšků si nyní můžete nechat inspirovat a vyzkoušet oříškové mouky.

Oříškové mouky jsou bezlepkové a díky tomu vhodné i pro celiaky. Jejich použití je snadné, takže se s nimi naučíte rychle zacházet. Které oříšky si jako první vybrat, tady je malý tahák…

Vlašské oříšky – Pokud nemáte zrovna svůj den, a všechno vás jednoduše štve, sáhněte po vlašském oříšku. Výrazně totiž posiluje nervovou soustavu a dokáže tak zklidnit roztěkanou mysl. Jemně mletá mouka z nepražených vlašských oříšků je ideální základ raw dortíků a dezertů.