31. srpna 2017
Dejte si pozor na diety, které omezují příjem kalorií. Jakmile začnete upírat tělu potravu, vyšle varovný signál do mozku. Ten pak začne bránit nasyslené zásoby a vy nezhubnete ani deko.

Mnohem rafinovaněji vyzrajete nad kily změnou jídelníčku a cvičení. Třeba takhle:

1. Vsaďte na proteiny

Základem dobrého spalování je vyvinutá svalovina. Ta se vám během posilování zpevní dřív, pokud dodáte do těla dostatek proteinů. Proto si každý den dopřejte vajíčko nebo extra porci masa.

2. Zvedejte těžší činky

Aby se vám vytvořily svaly, zvedejte těžší činky s menším počtem opakování. Stačí zvýšit zátěž o jedno kilo a dobu spalování kalorií po cvičení tím prodloužíte o další hodinu.

Mohlo by vás zajímat: 10 tipů, jak si z hubnutí udělat zábavu

3. Trénujte kondici

Aby tělo mohlo rychle spalovat, musí překročit spalovací práh. Čím lepší máte kondici, tím dřív nastává. Jestliže jen občas skočíte na rotoped, bude vám trvat nejméně dvacet minut, než nastartujete metabolismus – ten pracuje teprve v důkladně prohřátém organismu. Dopřejte si proto alespoň půlhodinový srdeční zápřah.