28. listopadu 2017
Čeští i zahraniční turisté zvyšují své nároky na pobyty v luxusních resortech, proto poptávka po nadstandardních lázeňských službách a vybavení mezi hosty roste.

I hotely s dlouholetou českou tradicí a historií jsou  díky moderním technologiím a srovnávacím aplikacím nuceny držet krok s novými trendy v zahraničních lázeňských resortech. Hotel Imperial však své kvality prokazuje dlouhodobě – letos obdržel nejcennější známku luxusu, a to pátou hvězdu, kterou lze získat pouze za předpokladu splnění všech 121 povinných kritérií.

Personál pro získání hvězdy udělal maximum

„Nejsložitější bylo přesvědčit kolegy a spolupracovníky, aby se pro získání pětihvězdy nadchli. Strach ze změn, které přijdou, byl velký,“ popsal Jiří Švaříček, ředitel hotelu Imperial. V lázeňských resortech přibývá náročné klientely. Zájem o nadstandardní služby roste, hosté touží po odpočinku v luxusním prostředí. „Nejsou to jenom zahraniční hosté, přibývá i českých klientů, kteří mají zájem si za služby navíc připlatit. Ze zahraničí často přijíždějí celé rodiny s dětmi, které vyžadují velmi specifickou péči. Mezi českými hosty najdete stále více manažerů a manažerek, lidí, kteří touží po klidu a odpočinku bez nutnosti cokoliv řešit,“ uvedl Jiří Švaříček.

Organizace pro nejlepší servis je náročná

Lázeňští hosté obvykle uvnitř hotelu tráví většinu času, mnohdy i přímo ve svém pokoji. Vhodně naplánovat pravidelný úklid či večerní a ranní rozestýlání postelí je proto pro lázeňské hotely organizačně velmi náročné. „Oproti službám, které jsme nabízeli v rámci čtyřhvězdy, jsme museli splnit pouze dalších 11 kritérií. Mezi ty organizačně náročnější patří například vlastní valet parking, tedy parkování s obsluhou. Klient odevzdává své auto plně do rukou hotelového zaměstnance, který za něj přebírá odpovědnost. Taková služba musí být naprosto precizní a profesionální. Celkově získání páté hvězdy zvedlo nároky na kvalitu i počet zaměstnanců. A to zejména 24hodinový pokojový servis a obsluha v hotelové hale. Nad rámec požadovaných kritérií jsme zavedli ještě priority desk,“ zmínil Jiří Švaříček nejzajímavější služby, které na hosty v nyní už pětihvězdovém hotelu nově čekají.

Ambice Imperialu v nejlepších službách míří vysoko

Hosté se do budoucna mohou těšit i na další novinky. „Certifikovaná pátá hvězda je samozřejmě pouze začátek. Naše ambice je stát se nejlepším hotelem široko daleko. Proto budeme neustále zlepšovat servis a zvyšovat komfort našich hostů. V průběhu příštích let nás čeká například rekonstrukce balneocentra, koupelen, lobby a teras,“ prozradil další plány hotelu Imperial jeho ředitel Jiří Švaříček.