Této soutěže se mohli zúčastnit všichni registrovaní zákazníci, kteří v soutěžním období provedli nákup v souladu s pravidly. Všechny ceny byly již odeslány výhercům, kterým gratulujeme, a zbývalo jen předat sportovně střiženého krasavce v modré metalické barvě.
Hlavní výhru, moderní elektroskútr poháněný výkonným, 1800 W silným motorem, má svou šťastnou majitelku, kterou je paní Marta Nováková z Černošic. „Krásný nový stroj“ jí za společnost HECHT MOTORS předal Jan Libánský z oddělení marketingu, který ji zároveň i vyzpovídal.
Pro zvídavé zákazníky je potřeba zmínit, že paní Nováková svůj soutěžní los získala za nákup ve značkové prodejně HECHT – Lety u Prahy.
HECHT: Už jste někdy něco vyhrála?
M. N.: Z věcných cen nikdy nic, ale v životě jsem vyhrála syna a manžela.
HECHT: Jak jste se o soutěži dozvěděla?
M. N.: Šla jsem tatínkovi koupit kultivátor, který jsme viděli v televizní reklamě, a všimla jsem si na prodejně plakátu informujícího zákazníky o probíhající soutěži. Jenže jsem zjistila, že hodnota mého nákupu na los nestačí, a tak jsem ještě u pokladny přikoupila zápalky, a získala tak los za nákup nad 3.000,- Kč.
HECHT: Co vás napadlo jako první, když jste byla o výhře informována?
M. N.: Měla jsem opravdu velkou radost a ptala jsem se, co ještě budu muset pro získání výhry udělat. Však znáte dnešní soutěže s mnoha různými skrytými a nejasnými podmínkami. Ale paní z odd. marketingu se smála a říkala, že nic, že už jsem udělala, co jsem měla! Takže, jen velká radost!
HECHT: Jak budete skútr využívat?
M. N.: Slíbila jsem ho tatínkovi, když jsem po nákupu dostala los; řekla jsem mu odhodlaně, že mu ještě vyhraji ten elektroskútr. Ale když si ho tak prohlížím, myslím, že na něm občas pojedu do práce. Prostě si ho budeme půjčovat, ale původní myšlenka byla vyhrát ho pro tatínka.
HECHT: Ještě jednou vám jménem celé společnosti HECHT gratuluji k výhře a přeji vám mnoho šťastných kilometrů!
Další soutěže pro zákazníky společnosti HECHT MOTORS, s.r.o., budou zcela jistě následovat, a tak se výhercem, třeba akumulátorové čtyřkolky nebo koloběžky, můžete stát právě vy.
Stačí být členem Bonusového programu HECHT.
Elektroskútr HECHT EQUIS za zápalky!?
Komerční sdělení
Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více
Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.
Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.
Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.
Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.
Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.
| foto: HECHT, Bauer Media
Víte, jak spoří úspěšní Češi? Odpověď vás překvapí
Komerční sdělení Úspory jsou základem finanční stability a zajištění do budoucna. Vytváříme si rezervy pro případ nouze nebo se je...
E.ON od května zlevňuje. Stálí klienti ušetří za plyn až tisíce ročně
Komerční sdělení Zákazníci, kteří odebírají plyn od E.ONu, od května opět ušetří. A to až 4 500 korun ročně, pokud využívají plyn na...
Brno má první chirurgický robotický systém Versius v České republice.
Komerční sdělení Lékaři brněnské soukromé nemocnice SurGal Clinic začali jako první v České republice využívat robotický chirurgický...
Pojišťovna úspěšně propojuje osobní kontakt a digitální služby
Komerční sdělení Generali Česká pojišťovna se dlouhodobě etabluje jako klientsky nejdostupnější pojišťovna a klade důraz na to být pro...
Kolagen, opravdová pomoc, nebo další podvod?
Komerční sdělení Kolagen? Reklama na každém kroku. Také si pokládáte otázku, proč to tak je? Skutečně funguje, nebo je to další chyták...
Oslavte dny cavy s nejnovějším přírůstkem do rodiny šumivých vín
Milovníci bublinek se mohou těšit na blížící se Mezinárodní den cavy, který připadá na 23. dubna. A jak lépe oslavit...
Svěží ginová novinka pro jaro a léto
Komerční sdělení Ginová rodina G’vine řady JUNE se rozrůstá o nejnovější JUNE Watermelon, perfektní volbu pro přicházející teplé měsíce....
Největší světové popové hity v jedinečné koncertní show
Komerční sdělení Užijte si neopakovatelnou koncertní show a vychutnejte si ty největší a nejslavnější popové hity hvězd jako jsou...
Bohatství bylinek na dosah ruky
Komerční sdělení Jakou sílu ukrývá příroda? Bohatství skryté v bylinkách využívali naši předci po staletí a do dnešního dne z nich...