10. září 2018

6. DOSTATEK SPÁNKU

Naše tělo spánek zkrátka potřebuje. Pokud nebudeme dostatečně spát, budeme během dne ospalí a ve stresu. Tyto dva aspekty následně způsobí, že budeme mít slabší vůli pro dodržení zdravého životního stylu.

7. ČAS NA SEBE

Vždy bychom si během dne měli najít čas, kdy pro sebe uděláme něco pěkného a něco, co nás bude bavit. Tyto chvilky nám zajistí lepší zvládání stresových situací a přinesou nám lepší náladu. Pozitivní myšlení a dobrá nálada dělají lepší život.

Embed from Getty Images

8. ZVLÁDÁNÍ STRESU

Bod, který je pro většinu lidí kritický. Je důležité minimalizovat stresové situace, a pokud to není možné, je důležité naučit se je zvládat. Měli bychom mít vždy na paměti, že i ten nejhorší možný scénář má nakonec nějaké řešení. Pokud se dostaneme do problému, neměli bychom propadat panice, ale v klidu problém vstřebat a pak jej začít řešit. Několik hlubokých nádechů a výdechů občas stačí k tomu, abychom se uklidnili.

9. ZBAVIT SE ZÁVISLOSTÍ

Měli bychom se zbavit všech nezdravých návyků. Nezdravým návykem nemusí být jen kouření a jiné nebezpečné závislosti, ale může jít o menší věci, jako je například okusování nehtů, nebo dát si sladkost po každém větším jídle.

10. OPTIMISMUS

S čistou hlavou a optimistickým myšlením jde všechno lépe. Ano, v životě se stávají i nepříjemné situace, ale čím větší důraz budeme na tyto situace klást, tím budou horší.