27. září 2017
Guláš ani těstoviny to nebudou. Vyberte si z těchto čtyř variant a váš výkon bude maximální.

Nezáleží na způsobu pohybu. Chystáte se na jógu, balet, kruhový trénink, běh nebo tenis? Před aktivitou si dejte třeba tohle…

1. BANÁN

Nadopuje vás energií, která vám pak nebude chybět při tréninku. Je lehce stravitelný, neobsahuje skoro žádný tuk, zato dostatek sacharidů. Optimální svačina před pořádným pocením.

2. OVESNÉ VLOČKY

Hromada vlákniny vám bude dávkovat sílu hezky pomalu. Stačí si umíchat trochu ovesné kaše (zhruba půl hodiny před cvičením) a ta se postará o hezké výkony.

3. JOGURT S OVOCEM

Potřebné sacharidy a bílkoviny najdete v poctivém jogurtu. Přidané ovoce zase dodá energii při pohybu. A ještě si pochutnáte!

4. VEJCE NATVRDO

Dejte si plátek celozrného chleba s tenkou vrstvou másla a poklaďte na něj plátky natvrdo uvařeného vajíčka. Nadopujete své tělo kvalitními bílkovinami, které se budou při tréninku náramně hodit. S porcí to však nepřehánějte, ať vám není těžko. Jedno vejce stačí.