27. října 2017
Pod tíhou našich každodenních starostí se naše záda ohýbají a dochází k psychickému i fyzickému přetížení. Zádům neprospívá ani jejich zakulacení v autě, na kancelářské židli ani tíha povinností a nároků, které si – buďme upřímní – tvoříme nejčastěji my sami.

V první řadě si musí člověk uvědomit, že je skutečně načase začít s bolestmi bojovat. „Je třeba pochopit, že z pohodlí domova nebo pomocí rychlé terapie není možné dosáhnout dlouhodobého zlepšení,“ říká lektor Jógy pro zdravá záda Vašek Krejčík z Energy Studia a vysvětluje: „Je to jen řešení akutního stavu, ale regenerace musí přijít z vlastního zapříčinění, snahy a vůle se sebou něco udělat. Pokud k tomuto přesvědčení člověk dojde a nemá-li ještě příznaky, které by musel řešit lékař, je možné, že nová terapie Jóga pro zdravá záda pomůže nalézt řešení.“

„Jóga velice pozitivně a souměrně rozvíjí svalový korzet,“ říká Krejčík a popisuje: „Udržuje svaly pevné a současně protažené. Doporučoval bych powerjógu, která je dynamickou (ne rychlou) formou jógy. Může tak systematicky pečovat o svaly, které nás musí držet celý den ve vzpřímené pozici a současně je intenzivně protahuje.“

NÁŠ TIP: Online kurz pro zdravá záda

V 10 lekcích se naučíte základům správného pohybu, který je postaven na dechu a vhodném a vědomém nastavení těla. On-line kurz Jógy pro zdravá záda (Cena: 359 Kč/ 10 lekcí) vycházející z výuky základních vývojových pozic blahodárně obnovujících a regenerujících tělo rozvíjí vhodné pohybové návyky.