Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Češi mají o toaleťáku jasno: Čím měkčí, tím lepší!

  17:21aktualizováno  26. března 2019 13:42 – KOMERČNÍ SDĚLENÍ
Náš každodenní život si bez něho nedovedeme představit. Řeč je o toaletním papíru. Nákupy toaletního papíru rostou rok od roku v řádu několika procent a nejvíce se prodává ten třívrstvý, ukazují data obchodů Albert.

Komerční sdělení

Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více

Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.

Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.

Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.

Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.

Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.

| foto: ShutterstockBauer Media

Jak ukazují data z obchodů Albert, nejvíce se prodává toaletní papír třívrstvý a na vzestupu je i ten se čtyřmi vrstvami. „Podíl třívrstvých toaletních papírů na celkových prodejích je téměř 60 %, čtyřvrstvý toaletní papír je zase nejrychleji rostoucím zbožím v tomto segmentu,“ říká Aneta Jiroutová, manažerka oddělení nepotravinového sortimentu obchodů Albert.

Co se týká vůně a barvy, preferují Češi klasiku. „85 % prodaných toaletních papírů je bez parfemace a v bílé barvě. Z parfemovaných toaletních papírů je nejoblíbenější heřmánkový,“ říká Aneta Jiroutová. Zákazníci také málokdy ví, že se neparfemuje papír samotný, ale jen rulička. Limitované edice s obrázky jsou podle ní oblíbené hlavně na jaře a v zimě.

Spotřebitelé upřednostňují nákup větších balení po 8, 16 nebo 24 rolích. Jejich nákupy mají rostoucí tendenci. Opačný trend je u balení s jednou až čtyřmi rolemi. Zákazníci mají rostoucí zájem také o zcela ekologicky rozložitelný toaletní papír. Celková poptávka po toaletních papírech je stabilní, s mírným dlouhodobým růstem v řádu několika procent.

Historické milníky toaletního papíru


14. století - Vynález toaletního papíru. První toaletní papír byl vyroben pro čínského císaře.

1596 - První splachovací toaleta.

17. století - Běžným toaletním papírem se staly noviny pro jejich dostupnost.

1710 - Byl vynalezen bidet.

1778 - Vyroben první toaletní papír podobný tomu dnešnímu.

1857 - Začíná se prodávat továrně balený toaletní papír.

1900 - Vylepšení městských kanalizací v Evropě vedlo k rozšíření splachovacích toalet.

1935 - Firma Northern Tissue představila v kampani toaletní papír „bez třísek“.

19.-20. stol. - Vzniká perforovaný toaletní papír, papír vícevrstvý, recyklovatelný a vlhčený.

21. století - Tzv. bezpapírová toaleta (Japonsko)-kombinuje toaletu, bidet a sušák v jednom.

Autor:
  • Nejčtenější

Víte, jak spoří úspěšní Češi? Odpověď vás překvapí

Komerční sdělení Úspory jsou základem finanční stability a zajištění do budoucna. Vytváříme si rezervy pro případ nouze nebo se je...

Když stres ochromuje naše zdraví, pomoci může magnézium

Komerční sdělení Magnézium je minerál, který je mimořádně důležitý pro správné fungování našeho organismu v různých a často i ztížených...

5 tipů, jak zútulnit obývací pokoj s minimálními náklady

Komerční sdělení Pod pojmem útulný domov si každý z nás představí něco trochu jiného. Někdo má rád perfektně naklizeno, nikde ani smítko...

Sjednáním pojištění práce poradce nekončí, ale teprve začíná

Komerční sdělení Kvalitní pojišťovací poradci se svými klienty mnohdy vytvářejí partnerství na celý život. Jejich rolí je nejen poradit,...

Připravte se na léto aneb 4 top trendy pro vaši zahradu

Komerční sdělení Teplých slunečných dnů přibývá, a tak je nejvyšší čas vyladit venkovní prostor pro letní bydlení. INspirujte se...

Jaro klepe na dveře a s ním přichází čas na nové zážitky

Komerční sdělení Starbucks proto přináší novou nabídku osvěžujících ledových nápojů s názvem Iced Oat Shaken Espresso. Užijte si tyto...

Největší světové popové hity v jedinečné koncertní show

Komerční sdělení Užijte si neopakovatelnou koncertní show a vychutnejte si ty největší a nejslavnější popové hity hvězd jako jsou...

Běžíme společně pro ty, kteří běžet nemohou

Komerční sdělení Charitativní běh Wings For Life 5. května 2024

Připravte si doma skvělé kari jako z indické restaurace

Komerční sdělení Indická kuchyně je jednou z nejvoňavějších a nejbarevnějších na světě, čímž si získala strávníky napříč kontinenty,...

Bývalý fitness trenér Kavalír zrušil asistovanou sebevraždu, manželka je těhotná

Bývalý fitness trenér Jan Kavalír (33) trpí osmým rokem amyotrofickou laterální sklerózou. 19. dubna tohoto roku měl ve...

Herečka Hunter Schaferová potvrdila románek se španělskou zpěvačkou

Americká herečka Hunter Schaferová potvrdila domněnky mnoha jejích fanoušků. A to sice, že před pěti lety opravdu...

Největší mýty o zubní hygieně, kvůli kterým si můžete zničit chrup

Možná si myslíte, že se v péči o zuby orientujete dost dobře, přesto v této oblasti stále ještě existuje spousta...

Tenistka Markéta Vondroušová se po necelých dvou letech manželství rozvádí

Sedmá hráčka světa a aktuální vítězka nejprestižnějšího turnaje světa Wimbledonu, tenistka Markéta Vondroušová (24), se...

Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů

Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit bývalému konkurentovi 21...