Komerční sdělení
Toto jsou komerční sdělení. iDNES.cz neovlivňuje jejich obsah a není jejich autorem. Více
Komerční sdělení je speciální inzertní formát. Umožňuje inzerentům oslovit čtenáře na ploše větší, než je klasický banner, hodí se tedy například ve chvíli, kdy je potřeba popsat vlastnosti nového produktu, představit společnost nebo ukázat více fotografií.
Aby bylo na první pohled odlišitelné od redakčních textů, obsahuje jasné označení „Komerční sdělení“ v záhlaví článku.
Pro komerční sdělení platí podobná pravidla jako pro další formy inzerce na iDNES.cz. Nesmí tedy být v rozporu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku, nesmí porušovat práva třetích osob a poškozovat něčí dobrou pověst. Na rozdíl od bannerové reklamy je z komerčních sdělení vyloučena politická inzerce.
Komerční sdělení, jejich titulky a tvrzení v nich obsažená nesmějí být lživá a klamavá.
Ceník komerčních sdělení včetně kontaktů na obchodní oddělení najdete zde.
Ne náhodou se stal tváří tohoto stylového smartphonu právě on. Mikoláš září na naší i světové hudební scéně. A proč ho telefon Huawei nova 3 tak nadchl? „Je pro nás mladé, umí přesně to, co potřebuji. Skvěle fotí, má velkou paměť, to je to, co od telefonu, na kterém denně trávím spoustu času, očekávám. Někdy mám dokonce pocit, že už se stal součástí mé ruky.“
I vy si můžete připadat jako hvězda. Tento smartphone vyladí vaše selfie tak, že budete vždy vypadat fantasticky. Umělá inteligence rozpozná až 8 různých scén a vše optimalizuje. Výsledek? Fotka jako od profesionála. Disponuje čtyřmi skvělými fotoaparáty, unikátním odemykáním, jež funguje na základě rozpoznání obličeje a nejvýkonnějším procesorem.
Chcete si taky dopřát tuhle chytrou novinku? Mrkněte na
consumer.huawei.com/cz.
Sledujte kampaň #prekonejse
www.instagram.com/huaweimobileczsk. Mikoláš Josef kampaň odstartoval tandemovým seskokem a vyzval k překonání sebe sama i své fanoušky.