7. října 2017
Nacpat se těsně před spaním není zdravé a je to zabiják hubnutí. Navíc se nám pak špatně spí a většina z nás má i zažívací problémy. Poradíme, jak zabránit nočnímu vyprázdnění ledničky.
1 / 3

Tip 1. Snídejte vejce

I snídaně může zabránit večernímu přejídání. „Vejce napomáhají hubnutí, zasytí nás 2x více než jiné snídaně, snižují hlad během celého dne a tlumí naše chutě na následujících 24 hodin,“ vysvětluje Kateřina Škrlová z OnlineFitness.cz.

Tip 2. Nenakupujte lákadla

Máme-li doma různá lákadla (potraviny a pochutiny, které nás svádějí k tomu, abychom je snědli), testujeme akorát tak svou silnou vůli. Pokud ovšem sdílíme domácnost s lidmi, kteří se sladkostem a tučnému jídlu bránit nemusí, dáme takové potraviny o nejvíce dozadu v lednici nebo ve spíži, abychom je neměli na očích.

Tip 3. Nejezte prázdné kalorie

Prázdné kalorie obsahují převážně smažené potraviny, rychlé občerstvení, sladké limonády, sladké pečivo a podobně. Tyto potraviny jsou plné rychlých sacharidů, po kterých budeme mít hned hlad.

1 / 3