19. srpna 2017
Kombinace vhodných potravin vám pomůže rychleji spalovat tuky a snáz hubnout. Které kombinace jsou ty nejvhodnější? Přinášíme návod, co si dát k snídani, svačině, obědu i večeři.
1 / 4

Vhodné kombinace k snídani

Snídat bychom měli všichni a jídlo v tuto denní dobu by mělo být nejvydatnější. Většina z nás bohužel po ránu nemá moc hlad, ale to není omluva, proč nesnídat. Snídaně je pouze o zvyku, takže pokud nesnídáme, tak začneme pomalu a v menších dávkách, až se projíme k správné snídani. A teď už ty kombinace!

Varianta 1: Vejce a listová zelenina

Od teď nesnídáme vejce se slaninou, ale vejce s rukolou, čekankou, ledovým salátem atd. Snídani doplníme krajíčkem celozrnného chleba. Spojení těchto tří potravin dodá spousty energie, jak začít den.

Varianta 2: Jogurt a ovesné vločky

Nízkotučný jogurt nebo tvaroh dodá do začátku dne dostatek bílkovin pro dobrou regeneraci a rychlejší spalování. Ovesné vločky nám naopak dají dostatečné množství energie, ze které budeme čerpat až do odpoledne.

Varianta 3: Celozrnné pečivo a šunka

Celozrnné pečivo, ale opravdu celozrnné, nikoliv obarvené, je plné pomalu se uvolňujících sacharidů, které dodají energii. Vysokoprocentní šunka (minimálně 90% masa) zase dodá spousty bílkovin.

1 / 4