13. dubna 2018
Máte náladu pod psa a nejraději byste se zavrtala do peřiny a schovala se před celým světem? Neváhejte a zažeňte své chmury díky našim tipům!

Možná právě neprožíváte nejrůžovější období vašeho života nebo vám chmury na duši způsobuje pouze nedostatek hřejivých slunečních paprs­ků. Rozhýbejte se a vyrazte něco udělat pro své tělo i pro psychickou pohodu. Přečtěte si následující řádky, řiďte si našimi radami a hned vám bude lépe!

1. Zaměřte se na barvy

Oblékáte se často do černé, šedé nebo hnědé barvy? Tyto odstíny jsou sice módní, ale vyvolávají pocity izolace, smutku a psychické tíže, proto se možná necítíte dobře a na své okolí působíte přepadle. Zařaďte do svého šatníku veselé jarní a letní barvy, které vaši tvář rozjasní a dodají vám dobrou náladu. Stejně postupujte i při zařizování svého bytu – malých polštářků, barevných závěsů a jiných doplňků není nikdy dost a vy se díky barvám budete doma cítit mnohem lépe. Veselou mysl a energii vám dodá žlutá, pocity zdraví zařídí odstíny oranžové, a pokud si chcete připadat svěží, sáhněte po zelené. Jestliže obléknete modrou, vaše pleť bude hned vypadat opáleněji.

2. Vyberte si hudbu

Kromě vizuálních podnětů naše momentální rozpolože­ní ovlivňují i tóny a šumy, jež vnímáme sluchem. Pokud si například pořád dokola pouštíte oblíbenou Nirvanu nebo Depeche Mode, mohou ve vás jejich nostalgické písničky vyvolat pocity smutku, beznaděje či úzkosti. Raději si pusťte nějakou taneční hudbu, která vás nenechá v klidu. Uvidíte, že si veselé hity budete prozpěvovat ještě druhý den při nudné cestě do práce!