25. května 2018

Čtvrtá: Hýbejte se

Pravidelný pohyb je důležitý faktor na cestě za vysněnou postavou, jestli chcete, aby vaše figura a některé její partie měly hezčí a pevnější tvar a vy jste se v plavkách cítila skvěle. Jestli víte, že potřebujete trochu postrčit, řekněte kamarádce, ať se hýbe spolu s vámi, nebo se přihlaste na skupinové cvičení. Předem zaplacená lekce vás leckdy přinutí zvednout se z gauče a časem se stane pohyb automatickou součástí vašeho života.

Pokud jste dlouho necvičili, začněte dlouhými procházkami se psem nebo využívejte schody místo výtahu. Ideálně si však najděte aktivitu, jež vám bude vyhovovat, vyberte si dny, kdy se jí budete věnovat a snažte se tento plán dodržovat.

Náš tip: Vyberte si cvičení podle znamení horoskopu

Pátá: Spěte

Kvalitní spánek je alfou a omegou. Vaše tělo potřebuje dostatek energie, aby mohlo regenerovat psychické i fyzické síly a do nového dne vstupovat odpočaté. Pokud se ráno probouzíte malátní, unavené tělo pak veškerou energii, co má spotřebuje na samotný chod organismu a na pálení tuků už nezbyde. Dobrým spánkem zlepšíte svou výkonnost, odbouráte stres a bude se vám daleko lépe vstávat. A hubnout.

Šestá: Schovejte váhu

Na aktuální hmotnost a objemy jednotlivých partií má vliv několik faktorů a v průběhu hubnoucího procesu se může pokles váhy zpomalit či dokonce někdy zastavit. Více záleží na tom, kolik ztrácíte na tucích, a když do toho aktivně cvičíte, můžete shodit na váhu jen pár kil, ale přesto vás budou příbuzní a přátelé zastavovat a ptát se, jak to děláte, že vypadáte tak fantasticky.

Sedmá: Udělejte si radost

Poctivě dodržujete svůj plán a daří se? Je načase se odměnit. Zapomeňte však na nálet oblíbené cukrárny. Pořiďte si něco hezkého na sebe, kabelku, nebo boty a pochlubte se světu svými úspěchy.