11. září 2017
Časopis Forbes opět po roce přichází se zajímavým žebříčkem 77 Nejvlivnějších českých influencerů na sociálních sítích. Podívejte se spolu s námi na nejlepší sedmičku!
1 / 3

Když si firmy zaplatí reklamu na sociálních sítích u nějakého influencera (tedy člověka, který má velký zásah publika), nejspíše nesáhnou vedle minimálně u této sedmičky, kterou dal dohromady magazín Forbes. Jak vlivnost lidí na sociálních sítích (YouTube, Facebook, Twitter a Instagram) počítal?

Zde z vyjádření samotného Forbesu: „Letos jsme metodologii zjednodušili. Na každé síti analyzujeme, jak si influencer vede jen ve dvou základních ohledech – velikost publika a počet reakcí, tedy schopnost influencera své publikum zaujmout.
Velikost publika tvoří počet fanoušků, odběratelů, followerů. Schopnost zaujmout se měří součtem reakcí, které na dané síti vyvolává. Na Facebooku sčítáme komentáře, lajky, sdílení na Facebooku, na Instagramu líbí se mi a komentáře, na Twitteru sledujeme lajky, retweety a odpovědi a u videí na YouTube sledujeme množství nových zhlédnutí. To vše po dobu červen–srpen 2017.“

7. místo: FATTY PILLOW (Youtuber a streamer, 25 let)

— také 7. místo v žebříčku Facebooku
— také 9. místo v žebříčku YouTube
— jaký má zásah: 1 137 452

Pro další pořadí klikněte na následující stránku!

1 / 3