15. prosince 2017
Co by vám ve sortu a cvičení nemělo uniknout a co byste rozhodně měla vyzkoušet?

1. Běháme závody

Nazout tenisky, zabouchnout za sebou dveře a běžet. Spousta žen už přišla na to, že běhání je nejjednodušší způsob, jak se přinutit k pravidelnému pohybu. Oblíbené trasy kolem domu nám už ale nestačí, chceme běhat víc, dál, rychleji. Chceme měřit síly s ostatními. A tak vyhledáváme veřejné běhy a závody. A těšíme se na další ročníky. V Ostravě se 26. 5. 2018 poběží další ročník Českého běhu žen, v Olomouci, Českých Budějovicích, Praze, Pardubicích a Plzni se přidáme k běhu Barvám neutečeš, po celé republice proběhnou série závodů RunCzechRunTour.

2. Nové styly jógy

● Uvolnění přináší restorativní jóga. Při cvičení si růz­nými pomůckami podkládáte tělo, což přináší hlubší relaxaci. Stresu a napětí vás zbaví fly jóga, při níž se zavěsíte do sítě.
● Novinkou, která se už prosadila za mořem a my na ni netrpělivě čekáme, je ­wheel yoga, která se cvičí s kruhem. Díky němu se bezpečně a účinně zlepšuje pohyblivost a flexibilita.
Embed from Getty Images

3. Pryč ze sjezdovky

● Ceny skipasů už ve spoustě evropských středisek překročily hranici 50 eur za den. V Česku jsou ceny nižší, podmínky jsou však nesrovnatelné. Shodujeme se v jednom – trávit den ve frontě, na lanovce, na svahu a tak pořád dokola a utratit za to veškeré úspory už nás nebaví. Hory milujeme a chceme od nich víc!
● Freeride neboli jízda v neupraveném sněhu mimo sjezdovky vyžaduje jistou lyžařskou zdatnost. Bez zkušeného průvodce nemá cenu v neznámém terénu riskovat.
● Běžky mají obrovskou výhodu v tom, že se na nich skutečně zapotíme, užijeme obrovskou legraci a ještě se dostaneme do míst, kam nás sjezdovky nezavedou.
● Skialpinismus – za dřinu, kterou představuje často několikahodinový namáhavý výstup na lyžích (vybavených speciálními pásy, aby neklouzaly), jsme odměněni sjezdem v nedotčeném prašanu.

Embed from Getty Images