11. února 2018
Přes zimu většina z nás přibere, na tom není nic překvapivého. Už je ale načase začít se pomalu dodstávat do kondice!

1. Najděte si čas.

„Pokud chcete vážně zhubnout, bude vás to stát nejen pot, ale také pár hodin týdně. Stačí přitom ale už dvě nebo tři hodinové návštěvy během sedmi dnů. Když je navíc zkombinujete s procházkou nebo projížďkou na kole, výsledky budou brzy znát,“ doporučuje hlavní trenérka fitness centra pro ženy Contours Kateřina Hollerová.

2. Nepřehánějte to.

Je mnohem lepší krátký, ale účinný trénink, než ze sebe vydat maximum a pak se týden nepohnout.

3. Kombinujte.

Embed from Getty Images

Jeden druh pohybu člověka brzy omrzí. „Dopřejte si tedy nejlépe kombinaci více aktivit během týdne – v pondělí si běžte zaplavat, ve středu a v pátek na kruhový trénink a v sobotu zajděte na vydatnou procházku,“ vysvětluje trenérka Kateřina Hollerová.

4. Choďte pěšky.

I malé pohyby se počítají – například vyběhnutí do druhého patra vašeho domu místo použití výtahu, nebo procházka městem místo jízdy tramvají.

5. Mějte trénink pod kontrolou.

Embed from Getty Images

Zkuste si vést deník, kam budete postupně zaznamenávat svou váhu a pocity ze cvičení. Po pár týdnech uvidíte, jak ohromně jste se zlepšili. To vám pomůže udržet potřebnou motivaci do dalších dnů.

6. Cvičte hlavně pro radost.

Pokud do fitcentra vyrazíte jen kvůli pálení tuků, možná snahu brzy vzdáte. Když k ní ale navíc přidáte i radost z pohybu, dobrou náladu a skvělý pocit sama ze sebe, rozhodně jen tak nepolevíte!