31. července 2017
Nejvíc sexy doplněk? Ploché břicho! To všechny víme, ale jak ho získat?

● Změňte svůj jídelníček

Pokud se chcete zbavit špíčků na břiše, musíte snížit počet kalorií. Není potřeba, abyste se mučila přísnými dietami! Naopak žádoucí je, abyste jedla pravidelně (pětkrát denně) a vaše menu bylo co nejpestřejší. Pozor: nejčastějším kamenem úrazu bývají večeře! Místo sacharidů (jako je například ovoce), vsaďte na bílkoviny (maso) a čerstvou zeleninu.

● Vyhýbejte se stresu

Víte o tom, že váš „tukový prstenec“ kolem pasu může úzce souviset i s vaší psychikou? Stres a úzkost ­totiž stimulují produkci hormonu kortizolu, který podporuje ukládání tuku v oblasti břicha. Proto zároveň dbejte i o duševní hygienu.

● Omezte sůl

Obsahuje sodík, který (pokud jej přijímáme ve větší míře) zadržuje vodu v těle. Navíc si dejte pozor na potraviny, které ­obsahují velké množství soli, například mražená hotová jídla, sterilovanou zeleninu, marinády a cereálie.

Čtěte také: 3 osvědčené cviky na zpevnění břicha

● Dopřejte si pestrý cvičební plán

Omezená skladba cviků vám posílí jen určité partie (například přímé břišní svaly, kterým se říká také „pekáč buchet“), neposílí však třeba hluboké svalstvo trupu, které je pro ploché břicho (ale i správné držení těla) velmi důležité.

● Dodržujte pitný režim

To platí obzvláště po sportu. Přísun tekutin (doporučuje se obyčejná neperlivá voda) pomáhá odvést z těla odpadní látky.

Bude vás zajímat: 5 cviků, kterými účinně vytvarujete tělo