23. května 2017
Škrundání, křeče v břiše, horkovzdušné plyny… Víme, co si naložit na talíř, abyste nemusela stahovat půlky v práci ani v davu!
1 / 2

Znáte to. V práci jste se chtěla blýsknout novou pouzdrovou sukní, jenže už v tramvaji se vám břicho nafouklo natolik, že byste se nejradši vrátila domů převléknout do tuniky a tepláků. „Co jsem to zase snědla…“ proklínáte se? I když jste úplně zdravá, zažívání vám můžou dráždit kvasné cukry, zapikané ve spoustě běžných potravin. Těmi jsou: luštěniny, květák, brokolice, švestky, měkké sýry, pšenice, žito… Dopřávejte si výše uvedená jídla jen v případě, že vás v nejbližší době nečeká nic velkého. Pokud si ale chcete ušetřit horké chvilky, doporučujeme vám jíst tohle:

Lesní plody

V jahodách, malinách a borůvkách není moc kvasných cukrů, takže se po jejich konzumaci nevytvářejí v těle plyny.

Mandlové nebo arašídové máslo

Pozor, mělo by být vyrobeno jen z ořechů bez dalších přísad. Zasytí vás a břicho zůstane ploché.

Čtěte také: 24 potravin, které pomáhají hubnout

Vařená zelenina a sladké brambory

Vláknina změkne a tráví se pak ještě mnohem snadněji než syrová. Brambory vás navíc vyživí, a přitom se po nich budete cítit štíhlá a lehká.

1 / 2