Chce tak oslovit širší skupinu zákazníků, kteří hlavně v letních měsících poptávají nápoje na bázi ovocné šťávy a nealkoholického piva.
Poptávka po nealkoholických ovocných pivech neustále roste, proto chce značka COOL zákazníkům nabídnout více variant k výběru. Věří, že nabídku ocení například řidiči nebo sportovci.
Společně s novými příchutěmi představil Cool i nový design plechovek. Novému vzhledu matných plechovek dominuje výrazný nápis „Cool“. Pro varianty se 2 % alkoholu bylo zvoleno zelené písmo, nealkoholické varianty mají pro odlišení písmo modré.
Cool je v Česku v podstatě zakladatelem kategorie pivních mixů a dlouhodobě nejznámějším nápojem z této kategorie - některou z jeho příchutí ochutnalo podle průzkumů trhu 92 % dotázaných. Spotřebitelé vnímají jeho kvalitu, oceňují mimořádnou chuť a spojují si jej s atmosférou letních festivalů nebo chvílemi strávenými s přáteli.
Všechny příchutě a varianty značky Cool bude možné ochutnat na druhém ročníku beachvolejbalového Staropramen Cool Super Cup. Během čtyř víkendů se na něm představí špičkoví hráči z Česka i zahraničí.