2. května 2017
Pokud se po osmihodinovém spánku cítíte, jako byste právě proflámovaly noc, něco je s vaším tělem v nepořádku. Navíc únavu nepociťujete jen ráno. Přichází také po obědě, v práci a večer se jen stěží doplazíte domů. 
1 / 2

Poradíme vám, jak se zbavit únavy:

Vaše potíž: Potřebujete energii
Řešení:
* Zkuste krátké ranní rituály. Jen co vyskočíte z peřin, zahrajte si na kočku. Klekněte si na všechny čtyři, s nádechem vyhrbte záda a s výdechem je prohněte. Uvolníte si  hřbet, krk a zmírníte tlak v bedrech.
* Potom se kvůli okysličení a povzbuzení organismu postavte co nejblíž k otevřenému oknu, hluboce se nadechněte a rychle vydechněte (10x).
* Nakonec se vrhněte do sprchy a pak hned na snídani, která by určitě měla obsahovat sacharidy (celozrnné pečivo, müsli) a dostatek bílkovin (vajíčka nebo jogurt, sýr cottage).

Vaše potíž: Potřebujete se silně soustředit
Řešení:
* Abyste se dokázala dlouho  soustředit, musíte se umět uvolnit. Vybavte si všechen svůj stres a napětí  a v mysli jimi naplňte velkou bublinu. Pak si už jen představte, že balon plný starostí propíchnete špendlíkem – tím  vyplavíte všechny duševní jedy ven.
* Se svou koncentrací se naučte zacházet a zvolte si vždy jako první ten úkol, ze kterého máte největší strach.
* Když už vám hlava nic nebere, máte zřejmě nedostatek cukru v krvi. Smlsněte si na sušeném ovoci – rychle vás zasytí, dodá energii a oddálí hlad.

Vaše potíž: Potřebujete přežít v práci
Řešení:
* Snažte se, aby pracovní prostor kolem vás byl stále čistý. 
* Často větrejte a udržujte teplotu uvnitř místnosti pod 20 °C.
* Postavte si poblíž tichou společnici – květinu. Pomůže odstranit ze vzduchu nečistoty a přátelsky doplní kyslík.

1 / 2