17. dubna 2017
Naučte se několik fíglů, jak během dne povzbudit a protáhnout zatuhlé svalstvo kolem páteře. Jsou jednoduché, rychlé a hravě je zvládnete.
1 / 4

6.30 Rozcvička dokáže zázraky

Hned jak si ráno promnete oči, se v posteli pořádně protáhněte. Vytáhněte se z pasu a ruce a nohy směrujte do dálky. Zvedněte jednu nohu a prokružte ji v kotníku, v koleni a kyčli. To samé proveďte i s druhou nohou. Ranní pomalý a šetrný strečink udělá s vaším tělem zázraky. Probudíte tak ztuhlé svaly a klouby. Navíc se vám rychleji rozproudí krev a do práce můžete vyšlápnout svěží. Pokud opravdu nemáte čas, zkuste alespoň hluboké a uvolněné dýchání směrem od břicha až po klíční kosti. Nádech a výdech opakujte 10x.

7.30 Vyšlápněte si

Pro cesty do práce nebo na procházky sáhněte po pohodlných a dobře odpružených botách. Ochráníte svá záda, kyčle a kolena před nárazy. Pokud vás práce nutí k botám s podpatky, vyberte si ty se stabilním podpatkem a s gumovou či vypolstrovanou podrážkou, která utlumí nárazy při chůzi. To, že byste měla při chůzi dbát na vyrovnanou páteř, snad nemusíme připomínat.

Čtěte také: 5 pomůcek na cvičení, které vám pomůžou rychle zvednout kondici

1 / 4