Zažeňte jarní únavu! Víme, jak na to!

Bojíte se, abyste se ze zimního spánku neprobudili rovnou do jarní únavy? Jak proti tomu bojovat a jaro si užít v plné síle? Máme pro vás hned několik tipů:

Dopřejte si více světla

Světlo podporuje produkci serotoninu, hormonu dobré nálady. Trápí-li vás jeho nedostatek, cítíte se pak unavení, depresivní. Nemůžete se jen tak procházet na jarním sluníčku? Mějte alespoň roztažené závěsy, židli co nejblíže k oknu. A je-li to možné, zajděte si na obědovou pauzu ven. Světla je totiž nejvíc mezi 11. a 14. hodinou. V nejhorším pomůže i horské sluníčko nebo (rozumně!) solárium.

Odpočívejte a relaxujte

Skvělá je jóga, masáž, sauna... a hlavně spánek. Snažte se dopřát si ho více než obvykle. A také nezanedbávejte odpočinek. Příklad si můžete vzít z domácích zvířátek, ta totiž umějí naslouchat svému tělu. A když potřebují odpočívat, tak prostě odpočívají a spí více. A taky nezapo-meňte správně dýchat! Dech je skvělým pomocníkem relaxace. Ideálně takzvaný jógový – celým hrudníkem.

Čtěte také: 9 surovin, které na jaře potřebujete

DISKUZE KE ČLÁNKU
DALŠÍ ČLÁNKY Z RUBRIKY Volný čas