21. února 2017
Ochablé tricepsové svaly způsobují nehezky vypadající povislé paže, připomínající – no ano, jinak to říct nelze – kuřecí křídla. O to žádná žena nestojí. Co s tím? Vycvičte si krásné paže!
1 / 3

„Nabraná kila se projevují v nejrůznějších partiích těla a paže nejsou výjimkou. Zvedneme ruku a paže nám vlají jako vlajka ve větru. V horších případech se nám na rukou začíná objevovat i celulitida. Přestáváme nosit trika s krátkým rukávem a postupně se zahalujeme. Skončeme s tím! A vrhněme se na trénink paží," říká Kateřina Škrlová ze serveru Online Fitness.

Cviky

Cviků pro tuto partií je mnoho. My jsme pro Vás vybrali ve spolupráci s Online Fitness tři cviky, ke kterým potřebujete pouze svou vlastní váhu. Při tréninku paží jde především o posílení svalů, a tudíž veškeré cviky provádíme pomalu.

Co je Online Fitness? Server, který nabízí online cvičební lekce. Ušetří vám cestu do fitka, cvičit totiž můžete doma v obýváku, stačí vám k tomu pouze tablet, mobil nebo počítač, na kterém si pustíte vybranou lekci a můžete začít! Nabízí desítky různých lekcí: cvičení na míči, pilates, posilování, kruhový trénink, trénink tabata a spoustu dalších. Výběr je jen na vás, stačí se zaregistrovat.

1. Tricepsové kliky

Lehneme si na břicho na zem. Můžeme nechat kolena na podlaze a zvednout se na rukou tak, abychom měli napnuté lokty. Pomalu s nádechem ohýbáme lokty a snažíme se je neustále držet u hrudi. Jdeme tak nízko, jak jen zvládneme, a v nejnižší poloze vydržíme 1 sekundu a pomalu s výdechem se opět zvedáme.

1 / 3