Jedním z dodavatelů energií, ke kterým zákazníci v poslední době nejčastěji přecházejí, je společnost Moravské naftové doly. „Jsme rádi, že se nám podařilo stát se nejpreferovanějším dodavatelem, a to bez využití podomního prodeje. Věříme, že k našemu úspěchu přispívá nejen dlouhodobá výhodnost nabídek, ale i odlišný přístup k zákazníkům. Energie nabízíme co nejjednodušeji, bez fíglů a sankcí,“ řekl Jan Sýkora, marketingový ředitel MND.
Dlouhodobá výhodnost, ale také jednoduchost a srozumitelnost smluvních dokumentů – to je argument, na který slyší zákazníci nejčastěji. V době, kdy jsme zvyklí na několikastránkové elaboráty, zní strategie firmy jako z jiného světa: „Nabízíme plyn i elektřinu výlučně s jednoduchou a srozumitelnou smlouvou a obchodními podmínkami, které se vejdou na jediný list,“ říká Jan Sýkora. Není divu, že s tímto přístupem slaví společnost v České republice úspěchy. Vás možná přiměje k úvaze, že platit každý měsíc za plyn a elektřinu o něco méně je velmi dobrý nápad.