13. prosince 2016
 | 
Foto: Shutterstock
Zdravé hubnutí vám některé potraviny prostě zakáže, my víme, které to jsou:
1 / 2

Průmyslové sladkosti

Čokoládičky, sušenky, oplatky, bonbony… Obsahují vysoké množství cukru, tuku, barviv, ochucovadel, konzervačních látek, … Tyto „přidané hodnoty“ negativně ovlivňují funkci slinivky, a to může vést k ukládání tuků.

Sladké pečivo

Buchty, šátečky, koblihy, muffiny, croissanty, koláčky, bábovky, vánočky, sladké rohlíky… To jsou zabijáci hubnutí.

Sladké nápoje

Jednoduché cukry, to jsou hlavní složky slazených nápojů. Jejich pití způsobí, že hladina cukru v krvi rychle dosáhne vysoké hodnoty, a to spustí záplavu inzulinu. Tělo se pak nestíhá vyrovnávat s dávkou cukru a zároveň jej efektivně spalovat, takže ho uloží.

Slané dobrůtky

Chipsy, slané oříšky, tyčinky… Hromada soli a kalorií vám při hubnutí určitě nepomůže.

Pečivo

Pečivo je samostatná kapitola. Bílé je plné prázdných kalorií. Zkuste jej prostě omezit na minimum.
 Bílý zabiják aneb Pravda o pšenici

1 / 2