25. listopadu 2016
Věděla jste, že na 38 % žen zaútočí podzimní deprese? Vy ji ale mít nebudete! 

1. Obklopte se zářivými odstíny.

Americká expertka přes psychologii barev Sally Augustin tvrdí, že například zelená uklidňuje a červená nabíjí energií.

2. Zkuste aromaterapii.

Jen pár kapek mandarinkového oleje vás vzpruží. Chcete-li se pořádně vyspat, přidejte do vany s horkou vodou hrnek mléka a pět kapek levandulového oleje. Nezisková organizace Beyond Blue Foundation, která pečuje o lidi s depresí, na účinky téhle bylinky spoléhá už roky.

3. Pořiďte si krb.

Studie Alabamské univerzity prokázala, že dýchánek u ohně snižuje stres i krevní tlak. Teplo navíc vaše tělo krásně prohřeje a navodí příjemnou atmosféru.

4. Rozsviťte si.

Je celkem známé, že nedostatek světla vyvolává splín. Ohlídejte si ale, jestli žárovky ve vašem bytě vyzařují měkké a teplé světlo. Ty by měly pohltit únavu a podrážděnost. A naopak se vyhněte bílému světlu, které způsobuje pocit chladu.

5. Chechtejte se.

Smích spouští hormony štěstí. Takže si pusťte komedii, začtěte se do pozitivního příběhu nebo se sejděte s lidmi, které milujete.