24. července 2018
Jaké ráno, takový den - říká se. Začněte ho už zítra jinak. S našimi jednoduchými tipy budete plní energie až do večera!

Nejprve vodu!

Hned, jakmile vstanete, se napijte. Může to být jen teplá voda bez ničeho nebo ideálně teplá voda s čerstvě vymačkanou citronovou šťávou. Tělo totiž bude hned hydratované a nebudete unavení. Citrónovou vodu pijí i jogíni. Zrychlí metabolismus, dodá tělu vitamíny, antioxidanty a také upravuje pH v těle.

Protáhněte se

Stačí pouhých pět minut cvičení nebo ranního strečinku denně. Můžete zvolit prvky z jógy, statické protahování i nějaké posilování. Je dokázáno, že pokud každý den cvičíte byť pár minut, je to účinnější, než když se dvakrát týdně zničíte do úmoru. A vydržte. Organismu trvá 21 dní, než si vybuduje návyk. Pak už cvičení bude vyžadovat.

Dodejte tělu energii

Když vynecháte snídani, nebude mít tělo z čeho si brát energii a hned se unavíte. I mozek potřebuje mít z čeho brát. Pokud vám dělá problém jíst snídani, udělejte si třeba smoothie, které se dobře pije i polyká. Kromě ovoce a zeleniny do něho přidejte i semínka, kapku oleje, aby se v něm rozpustily a mohly vstřebat vitamíny rozpustné v tucích. A pokud máte brzy hned hlad, rozmixujte si do něho i ovesné nebo špaldové vločky.

Mějte vše nachystáno

Taky ráno nestíháte a šetříte každou minutku? Nervy i čas vám ušetří, když si oblečení na další den promyslíte a připravíte večer. Nebude tak muset pobíhat po bytě, hledat ztracené kousky oblečení nebo si ho muset na poslední chvíli žehlit.

Nedívejte se na mobil

Mnoho lidí tvrdí, že ráno nic nestíhá. Ale koukat se na mobil, tak to ano. Najednou zjistíte, že jste s ním na toaletě strávili patnáct minut a taky se hned vytočíte u prvních ranních zpráv. Je vědecky dokázáno, že lidé, kteří čtou ráno méně negativních zpráv, jsou pak celkově šťastnějšími.