5. září 2017
Stává se vám, že na vás během dne padne únava a spánek? Vyzkoušejte naše jednoduché tipy a získáte moře energie.
1 / 2

1. Nadopujte se proteiny

Chcete slabou odpolední chvilku přebít něčím sladkým? Zadržte! Mlsání by mohlo vaše problémy jen prohloubit. Místo cukru si raději dopřejte proteiny. Aktivují mozek a zároveň zvyšují produkci hormonu dopaminu, který zlepšuje pozornost i náladu. Co tedy jíst? Ráno si dejte k snídani vajíčko nebo cereálie. Jako dopolední svačinku sezobněte deset mandlí. Odpoledne vám dodá energii nízkotučný jogurt.

2. Dejte si trochu do těla

Proti dlouhodobé únavě vám pomůže pohyb. Zařaďte do svého programu krátkou ranní rozcvičku, pětiminutovku jógy nebo posilování s činkami. Podpoříte krevní oběh, okysličíte krev a přispějete k obnově buněk. A výsledek? Budete se cítit svěží.

3. Pijte bílý čaj

Spoustu energie vám vezme stres. Pokud jste v práci neustále pod tlakem, pijte bílý čaj. Ten totiž obsahuje aminokyselinu L-theanin, která navozuje pocit pohody. V bílém čaji je také méně kofeinu než v černém, takže vás „nakopne“, ale zbytečně neodvodní.

1 / 2