12. února 2019
Jaro se blíží. Na nic nečekejte a šlápněte do toho už teď!

Snídejte

Jestliže se tělo hýbe, pak věřte, že tělo bude potřebovat více energie. A k tomu je důležitá snídaně, tu byste nikdy neměla ošidit a neměla by to být žádná nízkokalorické. Nebojte se ovesných vloček, ideální jsou ty nespékané bez cukru, ale se semínky a se sušeným ovocem. Výborné na zimu jsou také teplé ovesné nebo jáhlové kaše. Uvidíte, že pak tělo u cvičení více vydrží a nebudete hned tak unavená.

Začněte chodit pěšky a do schodů

Je důležité se hýbat. A nemusí to jen jóga, plavání, cvičení nebo třeba běh.  Pravidelný trénink lze dělat všude, i když moc času nemáte. Pořiďte si chytré hodinky, sportovní náramek nebo si do svého mobilu nainstalujte aplikaci, která vám bude počítat kroky. Denně byste jich měla mít 10 000. Přestaňte jezdit tramvají nebo autem a choďte do práce pěšky a nejezděte výtahem. Už po dvou týdnech uvidíte rozdíl. Boty na podpatku si nechejte v práci a tam se až přezouvejte.

Náš tip: Jak mít krásnou postavu? Pomůže vám obyčejná chůze!

Pozor na rutinu

Pokud neustále cvičíte to samé nebo běháte ty stejné trasy tím stejným tempem, tělo bude stagnovat a nebudete se vůbec zlepšovat. Proto je důležité trénink měnit každých šest až osm týdnů. Pokud tak neučiníte, vaše tělo se přizpůsobí a naučí se používat minimální jen množství energie. Měla byste proto sporty kombinovat a nebojte se vyzkoušet i něco nového. Pokud si nevíte rady, není na škodu si čas od času zaplatit trenéra, který vám sestaví tréninkový plán na míru.