13. září 2016
Ženy se často cítí pod tlakem, protože neustále mají dlouhé seznamy úkolů, které je téměř nereálné splnit. 

1. Akceptujte

Nejste superman, uvědomte si, že není možné zvládnou bezchybně všechno. Když se dostanete pod tlak přijměte to jako fakt a rozdělte si úkoly podle priority. Ty s méně důležité prostě přesuňte na jiný den. Zamyslete se a napište si, kdy se dostáváte pod tlak, za jak dlouho poté cítíte úzkost a co vás poté dokáže uklidnit. Úzkost je přirozená reakce na stres, proto se jí nesnažte bránit a berte ji jako varování.

2. Spánek

Ve stresu a stavech úzkosti máme často problémy se spánkem. Čímž se dostáváme do začarovaného kruhu, jste nevyspalá a podrážděná. Průměrný člověk by měl spát 6 až 8 hodin.
Zlepšete kvalitu svého spánku:

  • eliminujte příjem kofeinu, nepijte kofeinové nápoje po 18. hodině
  • používejte masku na oči a špunty do uší, zbavíte se tak okolních ruchů
  • dejte si před spaním relaxační koupel
  • vyhoďte televizi z ložnice

3. Cvičení

Cvičení má skvělou vlastnost, že při něm dokážete „vypnout“ a nemyslet na problémy. Cvičení je nejlepším lékem proti úzkosti a stresu. Pohybové aktivity uvolňují endorfiny do mozku, což je přírodní lék, proti bolest. Věnujte se jakémukoli sportu 30 minut denně a uvidíte ten rozdíl.