11. září 2016
Víte, že až 20% denního příjmu vody pochází z tuhé stravy? Máme pro vás 10 potravin, které vody obsahují nejvíce a skvěle jimi doplníte svůj pitný režim.

Okurka 97% vody

Bezkonkurenčně nejvíc napumpovaná zelenina. Na paty jí šlape ještě cuketa. Tyto dvě zelené krásky se nebojte používat.

Ledový salát 95% vody

Držíte-li dietu, je ledový salát váš nejlepší spojenec. Můžete jej jíst po celý den a dodá vám spoustu potřebných látek.

Celer 94% vody

Mimo vody je celer nadopovaný vitaminy C, A a K, také vlákninou a kyselinou listovou. Údajně je také skvělým afrodiziakem.

Ředkvičky 94% vody

Jejich pikantní chuť dodá vašim jídlům šmrnc.

Rajčata 94% vody

Ty milujeme. Dají se použít na studená jídla i na teplá a chutnají přímo skvěle.

 Recepty z rajčat, které můžete vyzkoušet 

Zelená paprika 93% vody

Žlutá a červená paprika obsahuje asi o 2% vody méně, takže se jich nemusíte vzdávat. Pár kousků papriky s lehkým dipem je super mlsání u televize.

Květák 92% vody

Nejnovější průzkumy tvrdí, že květák významně snižuje riziko rakoviny prsu.

 Mrkněte na recepty z bílého zázraku

Vodní meloun 91,5% vody

Meloun skvěle zažene žízeň a navíc bezvadně chutná. Vyzkoušejte například melounovou vodu: do džbánu hoďte kostky melounu, zalijte vodou a zakápněte citronovou šťávou, na ozdobu přidejte pár lístků máty.

Špenát 91,4% vody

Zelený zázrak, který můžete zpracovat do studených i teplých pokrmů. Navíc je bohatý na lutein, draslík, vlákninu, kyselinu listovou a vitamin E.

 Vyzkoušejte špenátové dobroty

Jahody 91% vody

Jsou skvělé do jogurtů, vloček, salátů i samotné a chutnají prostě báječně.