8. září 2016
Syrová strava, to zavání po mrkvi a celeru. Ale skutečnost je jiná. Syrová strava je rozmanitá a chutná. 
1 / 2

Syrová strava neznamená vždy, že se musí jíst jen studené pokrmy. Když chcete něco teplého, můžete suroviny zahřát na 46 stupňů. Tím zůstanou zachovány vitaminy a další důležité látky v potravinách. Syrová strana je založena převážně na rostlinných produktech, protože mléko, maso a podobně potřebují hodně energie k zažívání a překyselují organismus.

Ztráta kil

Mnoho lidí, kteří začínají se syrovou stravou, jsou mile překvapeni, že kila mizí skoro před očima, aniž by museli počítat kalorie. Hubnutí je logické, protože v jídle není takové množství tuku a naopak je bohaté na vitaminy a minerální látky. Pokud chcete dodržet syrové stravování jen kvůli hubnutí, může se vám stát, že až se vrátíte ke svému běžnému stravování, budou kila zase rychle zpátky.

Nový rytmus

Syrová strava neznamená jen jíst jiné věci, ale také jiným způsobem. Pravděpodobně se změní i váš rytmus jídel. Je možné, že častěji pocítíte hlad. Protože strávení ovoce a zeleniny je rychlejší než strávení masa. Změní se také velikost vašich porcí na talíři. Nejspíš se vaše porce zvětší.

Detoxikační krize

Syrová strava obsahuje vysoký detoxikační potenciál. Takže na začátku budete pociťovat nepříjemné vedlejší účinky očisty těla. V prvních týdnech nového stravování se vaše tělo bude zbavovat nahromaděných jedovatých látek, což se může projevit nevolností, bolestí hlavy i vaše kůže může projevit zvýšenou tvorbu mazu a pupínků. Tyto symptomy rychle zmizí.

1 / 2