5. srpna 2016
Zvažujete, že vynecháte z jídelníčku cukr nebo pečivo nebo dokonce oboje. Víme, co pro vaši linii větší nepřítel. 

Miliony lidí po celém světě si život bez pečiva nebo cukru nedokáží představit. Ale jistě jste slyšela, že po vynechání mouky lidé shazují kila.

Pravda je taková, že cukr a pečivo patří mezi sacharidy, a když jich do těla dostáváte příliš mnoho, tak se ručička váhy hýbe směrem nahoru místo dolů.  Problém je v tom, že sacharidy číhají všude a těžko se jim dá vyhnout úplně. Víme, které je dobré vynechat:

Nevzdávejte se, vybírejte

Odborníci na výživu se shodují, že pokud bychom různé druhy potravin konzumovali střídmě, mohli bychom si klidně dopřát všechno. Platí to i o konzumaci pečiva. Pokud chcete hubnout, měla byste ho omezit. Ale není pečivo jako pečivo. Zakažte si bílé a jezte kvalitní celozrnné, žitné nebo špaldové.

Cukr = nepřítel?

Cukr pod různým označením najdeme téměř všude. Naše tělo potřebuje jen velmi malou dávku cukru za den, tím ale nemyslíme, že vaše tělo potřebuje čokoládovou tyčinku 😀 Zdravější je pro tělo samozřejmě ovocný cukr. Vynechte klasické sladkosti, dortíky, sladké limonády, alkohol a uvidíte, že kila začnou mizet. (Bez pohybu to ale nepůjde!)