3. srpna 2016
Rozhodla jste se hubnout, máte stravovací plán a pravidelně se hýbete. Nezapomněla jste ještě na něco? Ano, je to pitný režim. 
1 / 2

Nápoje, které pravidelně konzumujete, mohou mít vliv na to, jestli se ručička na váze hýbe nebo ne.

Sladké nápoje, bublinky a alkohol

V nápojích je často skryto mnoho nežádoucích kalorií. Sladké nápoje byste měla ze svého běžného života úplně vyškrtnout, obsahují zbytečné cukry a díky nim nehubnete. Dalším strašákem je alkohol. Alkohol dodává tělu prázdné kalorie a zpomaluje metabolismus. Například pivo má stejnou energetickou hodnotu jako polovina průměrného oběda. Jestli si život bez alkoholu nedovedete představit, dávejte si kvalitní víno, ideálně vinný střik.

Sycená voda má tu nevýhodu, že vás může nadýmat a to vaše bříško rozhodně nedělá přitažlivé.

Správný pitný režim

Ze všech stran slyšíte, že musíte vypít minimálně 3 litry čisté vody za den, zadržte. Existuje velmi snadný výpočet pitného režimu pro vaši váhu. Jednoduše svá kila vynásobte 0,035 a víte, kolik máte vypít.

Příklad: vaše váha je 60 kg x 0,035 = 2,1 l tekutin za den. Toto číslo zbytečně nepřekračujte. Samozřejmě v extrémních letních dnech ano.

Snažte se pít průběžně, aby vaše tělo mělo čas tekutiny zpracovávat. Ideálně je začít sklenicí vody s citronem hned ráno. Do pitného režimu zařaďte krom čisté vody, také bylinkové čaje a zelené čaje.

1 / 2