16. července 2016
Udělejte si na tomto ovoci závislost! Není to vůbec nebezpečné! Naopak – ještě vám to pomůže shodit pár přebytečných kil.

Hollywoodských diet jsme vám už pár představili, co by také ne, která z nás by nechtěla mít skvělé tělo.  Nás to ale ještě neomrzelo a tento týden vám přinášíme další  – ananasovou dietu. Princip této, ve Spojených státech velmi oblíbené hubnoucí kúry spočívá v tom, že celý den jíte pouze plátky syrového ananasu. Ty můžete dokonce lehce posypat cukrem. K pití se pak doporučuje pouze čistá neperlivá voda anebo ananasový fresh (již bez cukru). Takováto dieta by se měla držet nejvýš týden. Kdo vydrží déle, je hrdina. Jde o to, že vám po 4 dnech začne ananas trochu lézt na nervy. Po týdnu budete ráda, že se zakousnete třeba do jablka!

Jaká jsou negativa ananasové diety?

● Nedostatek živin. Ananasová dieta je poměrně drastická kvůli svému jednostrannému složení. Tělu chybí bílkoviny, tuky, některé sacharidy a jiné důležité látky. Takže pozor, tato dieta s sebou nese mnoho zdravotních rizik.
Chuťová jednotvárnost. Konzumovat jen ananas většinu lidí velmi brzy omrzí.
Ztráta svaloviny. Kvůli nedostatku bílkovin ve stravě ubývají spíš naše svaly než tukové zásoby.
Trávení. Ne každý snese velké množství ovoce, zejména pak nalačno.
Při ananasové dietě je tělo schopné shodit za týden až 2–3 kila. Držte ji proto maximálně 4x do roka!

Jak zmírnit mínusy diety?

Jedinou možností, jak z ananasové diety vytvořit přijatelnější formu snižování hmotnosti, je ananasem nahradit některé z běžných jídel během dne. Nekonzumovat ho jako hlavní a jedinou složku stravy. Takto upravená dieta se dá držet i déle než jeden týden. Tak hodně štěstí, dámy!