15. července 2016
Nejefektivnější cesta k hubnutí: Dvoutýdenní nízkokalorický dietní plán (1500 kalorií na den) sestavený newyorskou nutriční terapeutkou Stephanie Middleberg. 
1 / 2

VYHNĚTE SE ALKOHOLU, omezte kávu na jeden šálek denně, vynechte cukr i umělá sladidla. Sedmidenní cyklus opakujte i ve druhém týdnu…

DEN 1.

Snídaně: Rozmixujte banán s ¾ hrnku mandlového mléka a ½ hrnku studené kávy. Přidejte čajovou lžičku mandlového másla, raw kakaového prášku a špetku soli.
Svačina: Míchaný salát z bobulí se dvěma lžičkami strouhaného kokosu.
Oběd: Ledový salát s avokádem a dvěma vejci.
Večeře: 100 g filetu z bílé ryby obložte rajčaty, kapary a olivami a zapečte v troubě 20 minut na 200 °C.

DEN 2.

Snídaně: Utřete dvě vejce s nasekaným listovým špenátem, bazalkou a mořskou solí. Vymažte mufinové formičky trochou kokosového oleje a zapečte na 180 °C 20 minut.
Svačina: ½ hrnku jahod a malin rozmačkejte s mátovými lístky a trochou vody.
Oběd: Niçoise salát. Smíchejte 100 g tuňáka, 5 černých oliv, vejce natvrdo, v páře vařené zelené fazolky, cherry rajčátka a panenský olivový olej.
Večeře: Krůtí a cuketový burger s okurkami. Z 250 g mletého krůtího masa a nastrouhané cukety, cibulky, lžičky máty a ½ stroužku česneku, ½ lžičky kurkumy a soli a ⅓ lžičky pepře vytvarujte placku, opečte z každé strany na olivovém oleji. (Půlku si nechte na 3. den.)

DEN 3.

Snídaně: 2 lžíce chia semínek a kokosové vločky přidejte do hrnečku mandlového mléka.
Svačina: ½ avokáda posypaného opraženými konopnými semínky s mořskou solí.
Oběd: Krůtí burger s plátky rajčat na zeleném salátu.
Večeře: Losos a zelí. Opečte v troubě na 220 °C na olivovém oleji ½ hlávky nakrouhaného zelí po dobu 20 minut. Přidejte na lososa lžičku dijonské horčice, šťávu z ½ limetky, posolte a opepřete, a ještě 5 až 8 minut vše společně zapečte.

1 / 2