21. června 2016
 | 
Foto: Shutterstock
Rozhodnutí zhubnout je první krok. Dalším krokem je motivace, vůle… Máme pro vás pár tipů, který by vám mohly pomoci.
1 / 2

Pozitivní myšlení

Nejdůležitější je, když se k hubnutí rozhodnete sama, ne že vás do něj někdo tlačí. Poté se snažte udržet své hubnutí na pozitivní vlně. Pozitivní myšlení je mnohem víc motivující než přístup: „Stejně to k ničemu nebude!“

Cíl

Zvolte si cíl, kterého se opravdu dá dosáhnout. Jestli vážíte 70 kg a chcete za týden shodit 20 kg, je pravděpodobné, že se vám to nepovede. Chtějte shodit například 5 kg za měsíc, to je reálné a vy nebudete deprimovaná, protože reálný cíl se může vyplnit.

Sexy pocit

Neuvěříte, jak hodně udělá to, když se při cvičení cítíte dobře a sexy. Nebojte se investovat do hezkého sportovního oblečení. Ve starých teplácích a vytahaném tričku se vám bude cvičit prostě o něco hůř.

Odměna

Za každých shozených pár kilo se odměňte například manikůrou, botičkami nebo něčím, co vám udělá radost. Odměna je super motivace.

1 / 2