14. června 2016
Výzkumy prokázaly, že 40% lidí zahání stres přejídáním a konzumací nezdravých potravin.

Zkuste stres eliminovat pomocí potravin, které v vyvolávají dobrou náladu a snižují hladinu stresu.

Čokoláda

Většina žen teď zajásala, ale pozor jde o čokoládu s minimálním obsahem 90% kakaové hmoty. Že čokoláda obsahuje antioxidanty, díky nimž jsme klidnější a vyrovnanější.

Pomeranče

Německá studie zjistila, že vitamin C, který je hojně obsažen třeba v pomerančích, pomáhá snižovat hladinu stresu a podporuje imunitiní systém.

Sušené meruňky

Meruňky jsou zásobárnou hořčíku, který bojuje se stresem a navíc přirozeně uvolňuje svaly.

Mandle

Pravidelné zařazení hrstičky mandlí vám pomůže překonávat stres, depresi i únavu.

Špenát

Příznivé účinky špenátu jsou všeobecně známé. Posiluje imunitní systém, pomáhá tvorbě krve, zlepšuje látkovou výměnu a také zklidňuje nervovou soustavu, zlepšuje náladu a zahání stres a únavu. Takže se jej nebojte v kuchyni používat.

Losos

Oblíbená ryba je bohatá na omega-3 mastné kyseliny, bílkoviny, hořčík, vitaminy skupiny B a železo. Všechny tyto látky mají vliv na stres. Uvolňují napětí a bojují proti únavě.

Avokádo

Obsahuje víc draslíku než banány a přispívá tak ke snižování krevního tlaku.

Brokolice

Stejně jako kapusta a další tmavě zelená zelenina je prlná vitaminů, které bychom měli pravidelně doplňovat. Krom toho brokolice odbourává nervozitu a působí jako prevence rakoviny tlustého střeva, posiluje srdce a zlepšuje imunitní systém.