28. května 2016
Schovejte si vážnou tvář pro ty záležitosti, které ji zasluhují (globální oteplování, platová nerovnost), a svůj osobní život vnímejte skrze ty nejlepší vibrace. 

Zlepší vám to krevní oběh i imunitu. Jak se stát optimistkou?

1. Předstírejte.

Každá akce vyvolá reakci. Abyste viděla svět růžověji, předstírejte, že takový je. Cítíte se nesvá, že jdete sama na party? O.K.! Tvařte se, že si užíváte, a tím spíš se vám podaří se tam s někým seznámit, než kdybyste se kabonila v rohu. Dobrá otázka: „A odkud vy znáte… (doplňte jméno hostitele…)?“

2. Jděte si za svým.

Optimisti se víc věnují svým cílům a zájmům, takže častěji dosahují svého, a tím pádem jim roste zdravé sebevědomí,“ uvádí doktorka Suzanne Segerstrom z Univerzity Kentucky. Pesimisti všechno vzdávají rychleji, takže málokdy dosáhnou svého a ještě se utvrdí v přesvědčení, že jim se nic dobrého přihodit nemůže. Sny si splníte líp, když si uděláte plán s jasnými splnitelnými kroky. Odškrtávejte si je jeden za druhým a nesejdete z cesty.

3. Pěstujte si partu.

Jedna studie prokázala, že lidi, kteří si během deseti let rozšiřovali okruh známých, se rovněž cítili významně šťastnější. Doktorka Segerstrom to interpretuje tak, že čím víc lidí vidíte na obzoru, tím lepší budoucnost si dokážete představit. Přestaňte se scházet s uzavřenou partou lidí a dejte přátelům najevo, že se ráda seznámíte i s jejich známými! Společná večeře?