21. května 2016
Trápíte se dietou a máte pocit, že to nějak moc nezabírá? Možná někde děláte chybu.
1 / 2

Omyly při hubnutí jsou velmi časté. Z každé strany slyšíme nějaké ty rady a hledáme univerzální sestavu jídelníčku.

Číslo 1

Reklamy jsou lákavé, ale věřte, že univerzální prostředek na hubnutí neexistuje. Každá jsme jiná a také na nás funguje něco jiného. Nezakazujeme vám doplňky stravy, ale nedoporučujeme vám slepě důvěřovat produktu XY, že bez jakékoli námahy shodíte.

Číslo 2

Celý den nic nejíte = večer si můžete dopřát! Chyba! Opak je pravdou, ta nejsytější a nejkaloričtější jídla byste měla jíst k snídani a k obědu. Během dne ubírejte a večer si dejte zeleninu. Pravidelné jídlo během dne má za následek, že tělo neukládá na „horší“ časy.

Číslo 3

Všechno je jen o jídle! To také není úplně pravda. Jídlo samozřejmě hraje důležitou roli, ale bez pohybu to nejde. Nemáte v oblibě posilovnu? Najděte si jiný sport. Venku začíná být krásně, choďte na procházky, běhejte, jezděte na kole… Vyberte si pohyb, který vám je příjemný a dělejte ho ráda.
Tip: Najděte si parťáka či parťačku, je to skvělá motivace.

1 / 2