25. dubna 2016
Pokud úzkost a stres ovládají váš život, může vám pomoci i taková maličkost jako skvělé jídlo. Jídlo není jen plnění žaludku, ale také krmení pro mozek. Cukr, tuk a sůl jsou tři nejvíce návykové potraviny a na lidské tělo působí jako droga.
1 / 4

Avokádo

Je nejlepší na snižování stresu. Plody obsahují vitaminy: B a B6, E,  kyselinu listovou. Avokádo je také bohaté na mononenasycené tuky, které pomáhají s hubnutí, protože dokáží kontrolovat hladinu cukru v krvi. Avokádo je také slušný zrdoj bílkovin a vlákniny. Příznivě působí také na akné a suchou pleť. Zkuste jej tedy zařadit do svého jídelníčku.
Tip: Avokádový salát s rajčaty, okurkou a černým pepřem.

Chia semínka

Jsou další skvělý pomocník pro snížení stresu. Tyto malá semínka obsahují hořčík, vitaminy B a největším přínosem je neuvěřitelně vysoké množství omega-3 mastných kyselin, které rychle snižují stres a pomáhají chránit tělo před škodlivými tuky.
Tip: Chia semínka nemají žádnou výraznou chuť, takže je můžete přidat například do ovesné kaše, smoothies, pudinku nebo do jogurtu.

1 / 4